Mera jobb i dag!

Puh! Det var nära ögat att jag fick jobba hela kvällen också. Det var en som hade blivit sjuk och vikarier kan man alltid köra med hur mycket man vill. Men bossen fick telefon och kille som han var så glömde han bort det sen =) Ta inte illa upp killar. Annars har det varit lite stressigt i dag faktiskt, mycket att göra och lite tid.

Bättre blir det i morgon, då blir det en tur till Lidköping först sen blir det jobb på kvällen. Jag gillar verkligen att jobba på kvällen, det är lite lugnare då...Jag hade tänkt ladda upp med en almanacka inför skolstarten... Bäst att vara ute i god tid =)


Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Det hittade jag på mamma och pappas vind. Gudarna vet var de har köpt det! =)



Mvh Little Peaché

2008-06-30 @ 18:18:41
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Jaha men jag kan tänka mig det :) Har det ganska stressigt på jobbet nu också, sen har vi en sånn sjukt äcklig gubbe som jobbar med oss. Och han ska alltid följa efter.. får snart krupp på den jäkeln!

2008-06-30 @ 21:42:05
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: