Klantigt värre! (Blåsigt värre)

Jag kan erkänna att jag inte är särskilt smart egentligen. För hur smart är det att skaffa blåsor på fötterna dagen innan man ska springa runt på IKEA och A6? Jag skulle gå hem från Flakeberg men det var inte så skönt att gå i ballerinaskor så jag tog av dem. Nu var det ju så att det har varit stekhett precis hela dagen. Asfalten var varm, men jag tänkte inte så mycket på det, till en början. Sen började det sticka lite under fötterna. Tillsist stannade jag och tittade hur de stackars fötterna såg ut egentligen och det var 2 stora onda blåsor på båda fötterna. Det fanns inget annat val än att ta på sig skorna igen och gå den sista biten hem. Så nu hoppas jag verkligen på att fötterna hinner bli lite bättre tills i morrn, jag ska ju köra och allt!

Hade nationellt i franska i dag också. Det muntliga gick nog ganska bra, läsdelen var det lite värre med och hördelen fick jag tillbaka. Det blev ett VG. Jag är ganska nöjd, men hade hoppats på lite mer förstås. Nu kan jag bara önska att det gick bra sammanlagt, jag får väl se det nästa vecka...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Säkra källor har berättat att din lärare somnade mitt under pågående hörförståelse. så du får nog ett MVG till sist stumpan lilla! ahahhahahhah

2008-05-30 @ 22:02:20
URL: http://humanistensofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

please, ladda hem a walk to remeber till miiiig

2008-05-30 @ 22:14:36
URL: http://humanistensofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: