Äntligen åkte Johan ut ur Idol!

Som jag har väntat på det här ögonblicket! Det är inte så att jag tycker Johan är helt kass, men han är inte lika bra som de andra idolerna. Anna skulle aldrig ha åkt ut förra veckan exempelvis. Det verkade lite som om hans fans svek honom tillsist, för han är ju den som har flest av dem! Utan tvekan.

Var bara tvungen att lägga in några ord från hans fans   =)  haha     Var jag verkligen sån när jag var liten oxå???



"Johan palm du betyder as mkt för mig jag fattar fortfarande inte vrf du åkte ut<3 ;( fatta vad ledsen jag blev jag gråt ton med tårar jag börjar jue gråta nu när jag ser dig och för du förtjänade verkligen att va kvar <33 du är jue lätt bäääääst<33 och så är du såklar sexigasst snyggast och hetast och BÄÄST<3 älskar diig meeeeeeeeeeeeeest<333 PUSS FRÅN PETRA<333"

"Den närmaste stjärnan är inte solen, utan Johan Palm! Det är sant, han är en riktig stjärna. Men, som juryn spådde, tror (och vill) jag att hans musik-karriär inte slutar här! Vem kan bara glömma bort honom nu?
28 maj 2009 och Johan är en internationell- och legendenförklarad artist, dessutom är han sviningt rik! :D
Kram, till dig, Johan Palm. <3 "


"Det e en skam att johan åkte ut. han fötjänar det verkligen inte och de andra hade inte lika stor vilja som honom. Det e lixsom så jädra tråkigt och kolla på alla som redan är "färdiga" de kan sjunga, det kan röra sig osv. johan har kännslan i sången och rörelserna..
vart fan fanns alla fans när han behövde er som mest? röstade fan sönder hela skiten men endå så fick han åka ut, alice borde ha åkt. helt klart."


Hahaha, jag skrattar fortfarande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: