Magnus & Agnes båda med efternamnet Carlsson

Ja ni, shoppingen i Trollhättan blev en kändisfest utan dess like!!!  Nä, inte riktigt. Men både Agnes och Magnus var där för att göra reklam för sina nya album och det fick vi ju inte missa. Med vi menar jag då Jonna och Carro. Vi fick hyfsat bra platser, men det var lite jullampor som hängde i vägen... Som tur var hörde vi ju bra! Trots att jag itne är världens största fan av Magnus Carlsson så köpte jag ändå hans samlingsskiva och jag fick den signerad =)  Egentligen hade jag tänkt att mamma skulle få den i julklapp, men jag tog den själv ändå. Den är riktigt bra tycker jag!!!!

Har studat engelska så jag tror att jag har blivit tokig, om inte annat har jag blivit engelsman i stället för svensk. Får väl se hur det går på den muntliga redovisningen i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: