Sjukhusbesök

Jag börjar bli stammis på KSS i Skövde nu. Mamma fick in mig på en besökstid igår för att kolla upp om det kunde bli en snabb operation. Efter en kort väntetid (för en gångs skull) kom jag in till läkaren, ytterligare en ny. Han klämde och kände på halsen och sa att han i alla fall kände något men att det skulle bli svårt att få en tid med så kort varsel. Visst, det hade jag nästan förstått också, men jag vill ju ha bort skiten!

Det blev alltså till att åka hem igen... Men! På hemvägen ringde de från sjukhuset och sa att jag hade fått en operationstid den 4 maj!!! Jippie!!!  Inskrivningen är i morgon! Ännu mer JIPPIE!!!! Missar ju Lasse K:s prov =) Äntligen kanske det blir gjort så att jag slipper vara orolig att den ska ploppa upp på studenten eller i England.

Appropå England, ska skicka in Au Pair- ansökningen imorgon! =) Det är bara att ordna fram ett betyg och välja kort. Snart börjar det närma sig! ÄNTLIGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: