Rastlös...

Känner att det är myrornas krig i mina ben, det finns inget att göra alls. I morrn är det i alla fall jobb som gäller, äntligen. Det är tur att föräldrarna inte ser detta, men det är faktiskt skönt att gå till jobbet, där finns det något att göra nästan hela tiden. Nu har det förhoppningsvis ordnat sig med lönen, efter mycket tjat från både mig och moster. Det visade sig att de trodde att jag bråkade om 175 kronor som alla vikarier skulle få på grund av lönehöjning. Men i mitt fall var det ju liiite mer. Att det ska vara så jobbigt, jag som hatar att ringa runt och tjata och klaga på alla. Nu är det ordnat och pengarna kommer troligtvis så fort som möjligt! Weee, lite extra slantar till London är inte helt fel just nu =)

Längtar efter klippningen på måndag, håret är som ett stort ragg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: