Hur mycket är FÖR mycket?

Jag fick reda på den roliga nyheten om Laila Bagge och Niclas Wahlgren igår, det gick liksom inte att missa. Visst hade det kanske varit okej att skoja om det en, eller högst två gånger. Men nu blev det alldeles för mycket! Det syntes ju tydligt att de helst ville slippa fler kommentarer eller frågor om deras förhållande. Visst är båda två offentliga personer och är vana vid en hel del, men när man är nykär vill man helst vara det ifred. Hoppas nu att det inte blir mer skämt om dem nästa vecka, det är ju en danstävling inget skvallerprogram!


Nu har jag hållit på nästan hela dagen med att fixa virusprogrammen och brandväggen på datorn! Det tog evigheter innan det tillsist ville fungera, usch vad jag hatar när det ska krångla. Det är tur att man kan någonting i alla fall, men hjälp med vilka program som var bra fick jag från blogg.tkj.se. Tänk vad man kan hitta på Internet =)

Snart ska jag göra mig iordning till Bålrundan ikväll! Det var ett tag sen det var fest för min del, så det ska allt bli riktigt skoj! Plutten, Sällis och Jonna kommer hit om 2 timmar och har lite förfest, fast förmin del blir det inget drickande hemma i alla fall. Det blir till att klunka i bilen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: