Shopping med syster =)

Efter en jobbig dag i skolan är det kul med lite syskontid! Jag och Fia tog bussen in till Lidköping, hon skulle köpa löparskor och jag en egen innebandyklubba. På SM-sport i Grästorp fanns det ju inga klubbor, det var inte säsong sa de... Tur att stan har allt! Det blev alltså en klubba, nu slipper jag låna av Elin =) Sen använde jag mina presentkort och rabattkuponger på Åhlens och köpte två filmer till min samling.

Älskar verkligen filmer från den här tiden, och jag samlar ju på böcker och filmer med Jane Austen så Förnuft & Känsla blev ett bra tillskott =)   Tror ibland att jag är född i fel tid..... Hahahahaha

Förnuft och Känsla (2008)                  BBC: Clarissa      


Kommentarer
Postat av: Elin

Du får så gärna låna av mig men en ny fin klubba är ju alltid trevligt:P Älskar kläderna som dom har i dom filmerna så jag hade också gärna levt på den tiden:P

2009-01-30 @ 18:39:59
URL: http://elinskrypin.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag älskar också sådana filmer så bra alltså speciellt stolthet och fördom och Emma

2009-01-30 @ 20:48:48
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: