Reunion

Igår var det dags att träffa de flesta av klasskompisarna igen. 20 års fest/ Bålrunda hos Daniel R. Det var riktigt kul att se alla igen och höra vad de skulle göra i framtiden, nu när intagningsbeskeden har kommit. Många ska utomlands, några ska jobba och andra ska plugga direkt. En himla blandning =)

Själv fick jag reda på en sak igår som skulle kunna skapa lite arbete. Nämligen att det kanske var möjligt att tacka ja till Örebro och sedan direkt ta ett sabbatsår. Nu vet jag ju inte om man får ta ett första året, men jag har i alla fall skickat iväg ett mail. Om nu inte alla är på semester. Det är sista svarsdagen den 30 och det är ju snart!  Får se hur det blir i alla fall.

Det skulle vara kul om någon som går eller har gått i Örebro kunde säga hur det är!

I morrn blir det till att ta tag i det där jäkla löneproblemet! De hade glömt att ändra min lön från 90,29 till 101,67!!! Snacka om skillnad, typ 800 kronor har de blåst mig på. Som jag säkert inte ens kommer att få den här månaden. Grrr, aldrig ska något få gå lätt.

Jobb på gång om några timmar, återigen med en okänd människa...



Kommentarer
Postat av: Saran

Hej du! Jag kom in på din blogg av en slump och var tvungen att lämna ett litet avtryck här när jag läste att du också kommit in på juristprogrammet i Örebro till hösten :) Jag är lite nervös inför starten, men tror att det kommer att bli kul! Hoppas du kommer på hur du vill göra! :)

2009-07-26 @ 19:15:40
URL: http://mikroskopisk.blogg.se/
Postat av: Saran

Okej! Låter spännande med au pair! Hoppas du får det kul! Får man fråga vad du hade för snitt för att komma in i Örebro? Jag hade 19.02, det räckte inte för Göteborg som var mitt första hands.

2009-07-28 @ 19:33:02
URL: http://mikroskopisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: