Shoppingrunda i hettan

Äntligen! Kom iväg till Lidköping trots att det är extremt varmt ute. Fast jag var ju där tidigt och stannade inte särskilt länge, men hjälp vad jag hann handla under den tiden... Det var lite som abstinens, när man väl kunde handla så blev det nästan för mycket. Dagens i-landsproblem... Nu är jag nästan utslagen, fattar inte vad värmen gör med mig! Usch, måste ta mig till Friel snart ocks¨för det första doppet. Inte ens det har blivit av =(

Fick skickat ett mail till au-pair familjen i alla fall för att höra när jag ska komma dit. Det känns som att jag vill planera lite i förväg... På tal om planera... funderar på att ordna en överraskningsutflykt för Jonna och Julia om det nu går att få ihop det. Vart har jag inte bestämt än och tänker inte skriva det här heller ( Sorry Jölle :P )

Några av inköpen

Aqua Lily, Body Mist från The Body Shop

 

Papaya Body Butter från The Body Shop



Jeans från Lindex



Kommentarer
Postat av: Julia

määäääääääääää! emelie så kan du ju inte skriva ja e ju ûbernyfiken nu jö!

2009-06-27 @ 18:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: