Höstlov

Inte bara från skolan utan även från barnen! Har varit ledig 3 dagar hitills och barnen är nu hos sina morföräldrar så jag antar (hoppas!!) att de är borta tills på fredag. Det är svårt att förklara hur skönt det har varit ändå att inte behöva bry sig särskilt mycket, det enda var väl i måndags i så fall då jag gosade lite med E på kvällen. Hon och jag pratade med Fia, riktigt roligt hade vi, hehe. Sen innan hon skulle lägga sig sa hon något som var så himla sött: "Sweet dreams, I love you" Och världens kram och en puss. Det är sånt som gör att det känns lättare när de är jobbiga!

I går blev det lite rundvandring tillsammans med Malin borta vid Tower Bridge, vi gick fram och tillbaka över bron, och satt en stund och fikade. Det blev tyvärr ingen sväng inne på Towern, lite väl dyra biljetter så det får bli en annan gång. Sen träffade vi en tjej till, Paula, och åt lite mat. Fatta att servicen var hemsk på det stället, tog en bra stund innan någon kom ocg tog beställningen, sen kom maten efter en stund också. Det var flera stycken som gick därifrån! Varning för Garfunkel´s vid Leicester Square! Ännu roligare var det att de höll på att sätta upp för premiären av Michael Jackssons "This is it". Jag och Malin stod kvar och tittade när de rullade ut röda mattan, sen var jag tvungen att ta tuben hem tyvärr, så vi missade kändisarna.

I dag träffade jag också Malin, som tyvärr ska åka hem i morgon (!!!)  =(  Det blev lite shopping på Oxford Street sen blev det picknick i Hyde Park, under skenet av en gatlykta, med hamburgare från donken. Hehe, mycket mysigt.

Fråga: Vad gör småbarnsföräldrar när barnen är borta?
Svar: Tar massa drinkar efter jobbet :P hahaha

Tower Bridge



Jag & Malin =)

 


     

Utanför var vi i alla fall...

 



 

Dagens inköp =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: