3 weeks in London =)

Japp, det är faktiskt sant! Tiden har gått så otroligt fort att jag knappt förstår det själv, men det har varit hur kul som helst här hitills. Älskar familjen och London! Från och med imorgon kommer jag även få ta hand om huset själv på dagarna, N börjar äntligen jobba! Hehe, har redan bestämt att jag ska fira det med bubbelskumsbad och en tur till Ealing Broadway för att köpa godis. Har haft godispanik i några dagar nu och som tur var finns det en affär med naturgodis precis vid stationen. Hur underbart kan det bli?! Fick prova på igår hur det är att passa de små liven själv och det var lite smått påfrestande om man säger så. De är väldigt trötta när jag hämtar dem och sen får vi alltid vänta ett tag på bussen och då passar de på att busa och vara allmänt löjliga. Tålamodet fick sig en smäll där. Sen var de lite griniga en stund men det blev bättre med mat, sen blev det den vanliga wrestlingen på trampolinen. Alla mot mig :P

Har tryck in mig på några utbildningar till våren också, mest för att det är kul att se om jag kommer in, jag ska ju stanna här ett år det kan inte mycket ändra på. Just nu i alla fall. Har gjort min läxa i engelska också, hoppas på mer än 1 rätt den här gången, hehe


Kommentarer
Postat av: Sällis

Oj, va tiden går fort, det är sjuuukt !

Så man kan säga att din tid som au-pair börjar nu då :)

Urs, du får ju vara som en fågel mamma till dem; mata dem, leka med dem, de retas och testar ditt tålamod! Du får lära med flyga snart :D

2009-10-01 @ 08:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: