School will be hard...

Hade ganska så många rätt på läxan om man säger så, svårt med alla dessa konstiga former som jag inte kan än! Annars hade skrivuppgiften vi hade sist gått riktigt bra, där var jag stolt =) Vi hade ett test idag också, som även det gick bra 80% rätt.

Dagen började verkligen jättebra också, glömde att fixa iordning E:s hår och det fanns ingen tofs eller något i hennes väska heller, de måste ha håret i tofs eller fläta så jag fick ta på mig ksulden för det. Hehe, säga till läraren att det var lite stressigt på morgonen är ju inte farligt :P Allt för att göra E glad. Hade himla tur med att hinna med bussen också, men det var hur mycket trafik som helst, jag hatar de där köerna som kan bli här.

Idag blir det en mer "vanlig" dag, kommer få ta hand om barnen själv tills J kommer hem, ska bli spännande att se om de är lika snälla idag som igår. Ska ju vara barnvakt på lördagkväll så det blir ingen utgång då. Istället planerar jag att göra en turistrunda på dagen, ska köpa ett daytravelcard och åka runt till alla kända ställen hade jag tänkt!
Det som står på listan är:
* London Eye
* Big Ben
* Buckingham Palace
* Tower Bridge

Får se vad det kan bli mer, någon som har något tips??


Kommentarer
Postat av: Sällis

Glöm inte ta bilder Emelie :D

2009-10-01 @ 08:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: