Sour Cherries

Mitt favoritgodis här i London, som jag äntligen har fått tag på igen =) Har ägnat den här dagen åt att leta högklackat tills på lördag. Då är det finklubb som gäller och klackar är ett måste, puh. Tur att ballerinaskor får plats i väskan så att inte mina stackars fötter dör en plågsam död. Hittade ett par i kära Westfield, kommer sakna detta mecka för shopping, slår Överby överlägset!

Har haft en J-fri 24 timmars period och det har märkts. Jag och E hade det jättemysigt igår, med lite lekande i parken, sen åt vi glass. Behövde inte ens tjata om läxorna och sen hade vi tea utomhus. Lugnt och skönt. Samma tystnad var det idag också, men det berodde mest på trötthet, Stackars J hade väl sovit 5 timmar eller nåt, så går det när man ska campa :P

Födelsedagsfirande både fredag och lördag har jag att se fram emot!


Mmmmmm



Kommentarer
Postat av: Sällis

Woho! Gud va gulligt det låter, kul att du kommer så bra överens med barnen, eller i detta fall med E :)

Ta med lite godis hem till mig också, vill smaka på Emelies favorit London godis :D

2010-05-16 @ 12:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: