Nolla

Nu har veckorna som nolla börjat! Och det är ett fullspäckat schema med massa saker som händer nästan hela tiden. Jag hade ju inte behövt vara så nervös i torsdags som jag var, träffade ett gäng schyssta människor redan då. Lite roligt var det att min jobbarkompis från i somras ska börjar här också, inte samma program men nästan.

I torsdagskväll började invigningen och då fick vi denna fina bricka!



Bland annat så delades vi in i olika faddergrupper, min heter Kick Ass, och tillsammans ska vi utföra massa olika uppdrag och samla poäng. Vi fortsatte sedan vidare med speeddating, 1 minuts prat. Roligt var det men jag kommer inte ihåg särskilt många ansikten.

Fredagen började med lunchlagning hemma hos Linda och sedan blev det förfest hemma hos mig. Perfekt eftersom man såg lokalen vi skulle vara i från mitt fönster.

Ett glatt gäng=)



Kvällen fortsatte med sånger, prat och sedan bar det av till Coren för festande. Där träffade jag på ytterligare en grästorpare, liten värld! Eller inte.

Ingen ledig dag blir det idag heller, ska snart iväg på lite myskväll innan vi ska till Coren igen och titta på liveband. Nollelivet är ett bra liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: