11 & 62

Ligger hyfsat nära till att komma in på franskakursen i alla fall, det får nog bli konflikthantering nån annan gång. Antagningsbesked #1 kom idag och lite besviken är jag faktiskt. Hade hoppats på att komma in direkt och slippa väntan. Men det är väl så det är om man anmäler sig för sent... Då kanske jag kan läsa legal English till våren istället. Måste ju börja jobba på att bli attraktiv på arbetsmarknaden redan nu :P

Något annat jag måste börja jobba på är dessa hopplösa böcker som jag ska läsa, men börjar alldeles för sent med. Är till råga på allt hopplöst godissugen! Får väl äta mina russin och en clementin istället eftersom det är allt som finns hemma. Bästa tipset för att sluta äta godis, sluta köp! Sen på vinterkvällarna när begäret kommer över en så är det för mörkt och kallt för att gå och köpa.

I morgon är det Nobelmiddag!



Julgranen hemma förra året =) Längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: