Juletider

Sitter hemma i G-torp och väntar på att det ockuperade badrummet ska bli ledigt. Har precis varit ute och tagit en promenad, med musik i öronen, sent på kvällen, i mörkret! En av de saker jag saknar absolut mest att göra, det är inte riktigt samma sak att göra detta i Örebro. Lite annan rädsla då, nu är jag mest rädd för att halka eller som värst bli skrämd av ett rådjur.

Dagen har bestått av intensiv mellandagsreasshopping (om nu det är ett ord) med Jonna och Carro. Fick med mig en dagcreme, 2 nagellack och nån mirakelkur för naglarna, inget av det på rea... Hoppas på större kap på onsdag då det blir en tur till Lidköping.

Tyvärr har Fia redan åkt hem till Karlstad... Annars hade jag kunnat småprata med henne innan sovdags istället för att läsa rättsfilosofi. Får väl släppa in en katt att prata med istället, jag och Mysan hade en väldigt givande konversation igår faktiskt. Vad vi kom fram till är däremot en svår fråga att besvara :P

Bilder från eventuella spektakel kommer...men inte just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: