Veckans Vän

Tänkte börja med en ny grej, nämligen veckans vän. Ska (inte varje vecka) men lite då och då uppmärksamma någon av mina fina vänner och bekanta, gamla som nya. Det förtjänar de!


Det vore nästan konstigt om jag inte skulle ta dig först. Du är och kommer alltid vara min absolut bästa vän, mitt största stöd och min alldeles fantastiska syster!
Trodde nog inte att jag skulle sakna dig så här mycket när vi hade våra värsta bråk, men jag saknar dig. Det är därför jag ringer lite då och då, eller rättare sagt så ofta jag kan. Vill inte att du ska bli för irriterad :P
Har nog minst ett dussin namn på dig, men Sofia jag vill bara att du ska veta att jag gillar dig ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: