Just another Monday

Har haft en mysig helg men personer som faktiskt gillar mig, det är ju alltid positivt, något jag behöver just nu. Har förstått att en del saker blir skit hur man än försöker, inget eller ingen är vad det verkar. Nu är det i alla fall slut på falskheten och jag kan knappt vänta på att få komma härifrån och träffa lite nya roliga människor.

Skickade iväg ett mail till familjen i lördags och väntar på att få hära hur de har det! Lite sura är de nog nu när England åkte på storstryk igår, men annars hoppas jag att allt är bra med dem. Saknar de små söta ungarna, speciellt E och hennes kramar som botar allt!

Vad har jag då hittat på i helgen? Tog en tur med mamma bort till Spiken, hon kan nog läsa mina tankar för det var precis vad jag behövde. Bara mys. Senare på kvällen åkte jag bort till Lena en sväng, gick Nossanpromenaden för första gången, superfint var det!

Ska troligtvis dra iväg på min första Kentkonsert den 7 augusti till Göteborg!!!

I morgon ska jag upp halv 4, bara för att jag är en snäll dotter som ställer upp och kör sin mamma och hennes vänner till Trollhättan, jobb på eftermiddagen och sedan hämta dem igen vid 10 på kvällen. Innerst inne är jag allt snäll :P

Mamma härmade mig med en laxtallrik



Utsikten från promenaden längst Nossan






Kommentarer
Postat av: Linda

Men om du kommer till Göteborg den 7:e hoppas jag innerligt att du stannar till den 8:e då jag kommer hem från scoutlägret! Så vi hinner kramas! ( :

2011-07-20 @ 23:07:28
Postat av: Linda

De här var inte planen... varför kom det inlägget upp på första sidan. Jag är ju ett år efter :P Dessa kommentarerna kan du ju ta bort. Haha, det är nog på tok för sent på kvällen :P

2011-07-20 @ 23:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: