8 days left in the G family

Tiden tickar, tiden går snart är det hemresedags. Har börjat komma på mig själv med att kika på barnen lite då och då. Nu precis kramade jag om E lite extra tills hon sa att det nog var dags för henne att lägga sig :P

I morgon fyller J 9 år! Hittade presenter till dem båda igår, J ska få en kemilåda där man använder grejer i köket för experimenten och E ska få ett spel. Hoppas de blir glada...är alltid lika svårt när de har så himla mycket saker redan. Ska iväg en sväng till Camden med Emmelie också, måste komma ihåg att ladda kameran.

Insåg precis att jag inte lagt upp en endaste lite bild på barnen här... Visst har det sina orsaker (de väljer inte själva att bli visade på Internet) men jag tänkte ändå bjuda på en bil jag tog i förra veckan på mina gullungar J och E.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: