Badlands

Badlands, you gotta live it everyday
Let the broken hearts stand
As the price you've gotta pay
We'll keep pushin' till it's understood
and these badlands start treating us good

Håller på för fullt med pluggeriet... Det går väl inte riktigt i det tempo jag hade hoppats på, men det kommer nog igång det också. Har redan hunnit spendera delar av csn på resor. Roliga resor förstås. Först tågbiljetten till Arlanda, mindre än 90 dagar kvar nu!!! Sen ska det bli tentafest med lillasyster i Karlstad. Vi som bråkade som attan när vi var små och nu är hon min absolut bästa vän. Ska bli skoj att ses systeryster ♥

Till helgen ska det bli Halloweenfest. Hittade det sista till min utklädnad idag, det kommer nog bli riktigt bra. Just nu är det däremot topphemligt :P Blev sugen på att köpa en ny, tom canvastavla och måla lite. Men det får bli någon annan gång. Eller om jag klarar den här tentan så blir det min belöning. Bäst att springa tillbaka till läsandet direkt! Fick förresten redan på övningstentan idag, 9/9 =D  Synd att det inte gällde något annat än att höja självförtroendet lite...


Kommentarer
Postat av: Sofiiiiiia

Åh det ska bli så himla roligt!

2010-10-26 @ 10:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: