Paus!



Måste ta lite pauser ibland annars somnar jag med näsan i boken och vaknar upp med en svart näsa istället...
Kaffet hjälper väl lite smått, annars är min nya drog chilinötter och vatten. Det är tur att man har några planerade saker annars skulle jag nog sitta inne konstant, äta, läsa, sova. En ond cirkel av ingenting leder till...ingenting. Eller förhoppningsvis ett B.

Funderar på hur jag ska göra över jul och nyår. Hemfärd blir det utan tvekan, men det skulle vara bra med några extra slantar. Det är ju inte ens säkert att det finns något jobb till mig förstås. Borde snart boka biljett också, men det dumma är att jag inte får reda på om jag har seminarie eller inte förens den 6 december, inte så lyckat!

Nope, the busy bee has to continue...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: