So far away



Snart dags för seminarie igen... Fick igång mig själv runt halv ett-tiden igår natt och fick klart allt, även om det inte känns särskilt rätt. Har inte ens träningsvärk i skrattmusklerna sen igår då Betnér skämtade hejvilt på Coren, även om han faktiskt var rolig. Nästan 2 timmar i kön gjorde väl sitt där förstås, det får bli förköp till allt i fortsättningen i fall man går.

Det blev en sväng på Marieberg igår och det kändes både i armarna och i plånboken när jag kom hem, sen blev det ut till skogen med svampplockargänget. Fick tag på några trattkantareller som kommer hamna i matlådan när jag orkar göra i ordning dem.

Nu blir det till att ta på ansiktet och sen traska nedför backen, har bestämt att bussen bara är till för nödfall och då räknas inte trötthet, bara enorma skoskav. Även om det är lite jobbigt att jag är så trött att det är kallt inombords, trötthetsfrossa låter som ett bra ord.

Lev medan du fortfarande lever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: