Grillkväll

Det blev äntligen av, grillkvällen med vännerna! Mysigt och skoj var det också, som alltid. Det var ett tag sen jag träffade dem, Sällis har jag ju inte sett på evigheter :(   Vi började förstås med att lägga godsakerna på grillen, för min del blev det kycklingspett. tuffast för dagen var Sällis hela kyckling =) Självklart blev det lite spel och lek också, kubbresultatet ska vi inte prata om, men det gick desto bättre i Så det kan låta! Blev bjuden på världens godaste paj också, hoppas på receptet så jag kan göra den själv!

Jobbet är slut nu och det är bara några dagar kvar hemma, tror i för sig att jag stannar några dagar till, behöver ju inte vara i Öret förrän den 25 då nollningen börjar egentligen. Det är en stor skillnad på 9 och 5 dagar. Måste ju vänja mig av med att ha föräldrar och kissekatter runt omkring mig hela tiden, det kan ta ett tag.

Tog inga egna bilder från kvällen så därför snor jag en =)



Kommentarer
Postat av: Sällis

Alldeles för länge desan sist, men alltid lika underbart att träffa dig mitt underbara pucko <3

2011-08-18 @ 16:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: