Packing my bags, I'm ready to go

Bilen är full med grejer och jag lyssnar på skördetröskan som kör här utanför. Tror knappast jag kommer få se någon sån i Örebro i morgon precis, bor man på landet så gör man. Har sagt hej då till moster och mormor, ser väl inte dem på länge. Jag och mamma kör iväg tidigt i morgon, hade aldrig klarat att få med alla grejer på ett tåg! Förstår inte riktigt vart allting kommer ifrån...

Väl tillbaka i Kotten så kommer det rivstarta med nollning, ska ju vara en sån där trevlig, hjälpsam fadder till de stackars nya nollorna. Grymt kul ska det bli även om jag börjar inse nu hur mycket vi kommer ha att göra i skolan. Förhoppningsvis hinner jag var med på en del nollning i alla fall =)

Och favoriten med skolstarten är ju förstås att träffa alla igen! Har inte haft så mycket kontakt med någon direkt (skyller på allt jobb!!) så därför ska det bli extra roligt.


Kommentarer
Postat av: Sofie

du är efterlängtad! välkommen tillbaka!:)



det är för övrigt ett väldigt konstigt mysterium det där med hur mkt sakerna i resväskan lyckas föröka sig med varandra under tiden man är hemma över sommaren och sen inte alls får plats i väskan när man ska tillbaka:P

2011-08-24 @ 23:45:29
URL: http://lawandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: