Tangled up in you

Just nu är det hopplöst sjukt i stugan. Det var ett riktigt stort projekt att ta sig iväg till Willys och hem igen, var helt slut när jag kom tillbaka och somnade i några timmar. Usch vad jag hatar att vara sjuk, ingen som pysslar om en heller vilket är lika tråkigt. Måste ta mig till skolan i morgon till mitt obligatoriska seminarium, vilken tajming. Sen är det party i morgon också som jag har längtat efter. Dumma sjukhet som inte passar in sig i mitt schema. Kanske detta som är anledningen till att jag har fastnat vid min home alone- lista med massa snyftarlåtar, ska man vara förkyld coh dålig så kan man lika gärna hjälpa till på¨traven med lite tårar också.

Nu blev det alldeles jättedeppigt, men igår var det desto roligare. Pitchers med 15 av de underbaraste vänner man kan ha, en grymt god burgare, cider och bara en riktigt bra kväll. Hoppas på att positiv tankekraft kan bota förkylningen för varken halstabletter, nässpray eller alvedon verkar fungera. Åå, vad jag hade velat vara hemma nu och ligga i soffan med Mysan spinnande vid fötterna, en skål med glass och föräldrar som pysslar om mig.

Sjukdom=Hemlängtan



Kommentarer
Postat av: Marina R

åh, tack (!) för att du återupplivade mitt minne med den här låten! Lyssnade sönder den för några år sedan, kan lätt göra samma sak igen.

2011-02-03 @ 22:05:31
Postat av: Sofie

krya på dig fina emelie!

2011-02-03 @ 22:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: