Busy as a bee

Full rulle är nog bästa sättet att beskriva min dag på. Den började med frukost och catching-up med vännerna tidigt på morgonen, tidigt för att vara mig i alla fall. Mycket mysigt! Har saknat mina goa örebroare! Sen blev det till att fylla på kylskåpet, så jag traskade iväg till Willys en sväng. Har nog aldrig varit så tomt där som idag, kanske en dålig sak för jag handlade extremt mycket mat... Eftersom kotten mer eller mindre såg ut som ett bombnedslag eftersom alla väskor inte var uppackade blev det storstädning i hela lägenheten inklusive borttagning av allt som har med julen att göra. Det juligaste som är kvar nu är väl jullåtarna som ligger på Spotify. Med väldigt mycket köttfärs i kylskåpet passade jag på att göra en lasagne, kommer på saker jag ska göra för att förbättra den efter varje gång men idag slapp jag att göra halva formen. Självklart var jag tvungen att provsmaka den, var jättehungrig! Klockan var ju 15.00 och jag åt frukost kl 8. Just det, hann tvätta innan maten också.

Sen blev det nedvarvning på hög nivå. Ett glas vin till maten, provade yogagrejjerna jag hade köpt och körde igenom dvd:n på en timme. Äntligen framme till nutid då. Har precis druckit te och funderar på vad jag ska göra med alla kort jag har beställt. Kort från nollningen och fram tills idag väntar på att få landa i min brevlåda. Lite klippa och klistra i tentaplugget har väl ingen mått dåligt av? Dåligt mår man efter betyget har kommit...

Näpp, ska hoppa ner i en nybäddad säng och hoppas på att drömma något sött =)


Bara för att min katt är sötast!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: