Nä, se det töar!

Regn igår och vatten som droppar från taken idag. Börjar det dra sig mot vår nu kanske? Är i full gång med att plugga, eller jag tänker börja snart i alla fall. Pm:et är inskickat så den ski*** kan jag inte göra så mycket åt nu, det får bli som det blir helt enkelt. Fick i alla fall köpt mig en skrivare igår, äntligen. Tycker däremot att det är lite knepigt att en affär som säljer skrivare inte säljer vanligt skrivarpapper, utan då blir man hänvisat till ett annat ställe.

Idag är det bara 12 dagar kvar tills jag tar mitt pick och pack för en liten weekendresa. Det ska bli så himla kul att komma iväg lite och få tänka på lite annat, typ vilket kaffe ska jag ta på Starbucks och till vilket Primark ska jag åka för att slippa alla turister. En väldigt bra födelsedagspresent till mig själv får jag allt säga =) En annan bra present till mig själv är musikalen Wicked, ibland har man tur!



Kommentarer
Postat av: Alina

VÄRLDENS BÄSTA MUSIKAL!!!!!! <3

2011-01-15 @ 01:14:19
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: