Att spara pengar är bra!

Eller nu har jag ju egentligen handlat, men jag har sparat pengar på att vara smart. Det var ett tag sen nu som kära Sofie tipsade om bra ställen att handla smink och grejer online men jag tänkte att det kan ju alltid vara bra att komma ihåg. Bokmärke på den sidan blev det! Feelunique.com heter den förresten. Har nämligen gått och funderat på att prova Bare Minerals produkter och ett sånt där start kit är ju perfekta början. Här i Sverige, närmare bestämt på Kicks går en sådan förpackning på runt 1000:-, lite saftigt för mig med andra ord. MEN, på denna sida finns samma förpackning för strålande 493:- (!!!). Så idag gick jag lite fint in och fick hjälp med vilken nyans som passade bäst och väl hemma har jag nu beställt! Håller tummarna för att det är lika bra som alla säger. Har alltså sparat 500:- på att vara lyhörd och smart!

Attans! Letade precis efter en bra bild att lägga in och vad hittar jag då? Jo, en annan sida säljer dem för 420:-...Grr!




Kommentarer
Postat av: Sofie

ooh, vart hittade du det ännu billigare??:) tror att du fortfarande har chans att avbeställa från feelunique om de inte redan hunnit skicka:)



saknar dig! kom till örebro snart tycker jag!:)

2011-07-05 @ 21:49:22
URL: http://lawandthecity.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hittade det på www.beautybay.com, orkade inte greja om allt igen, och man fick 5£ rabatt på nästa beställning. Hade planer på att komma till öret,men biljetterna är ju så attans dyra!!

Saknar dig också!!!

2011-07-07 @ 22:19:39
URL: http://tryingtospeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: