Dagens glädjefnatt!

"If you get this e-mail, it means that you have passed enough assignments for a passing grade on the course in creative writing."

And I got that e-mail!  

Som jag kämpade med alla inlämningsuppgifterna till mitt i natten för att få det klart i tid, självklart i sista minuten. Men att klara av 5 veckors heltidsstudier och samtidigt jobba nästan heltid är ganska duktigt om jag får säga det själv. 9 uppgifter har lämnats in, 2 möten har jag deltagit i och 7,5 friska hp har jag fått ihop.

Detta får absolut firas i Örebro i morgon, en snabbvisit för att kolla till Kotten och fundera ännu mer på inredningsplanerna inför hösten. Som det ser ut nu så ska jag;

* Skaffa förråd (om det nu finns på Grankotten...)
* Haka bort den onödiga köksdörren
* Skaffa nya mattor
* Flytta lådorna ovanpå garderoben och alltså lägga in det som står där i förrådet
* Soffbordet ska också in i förrådet och ett lackbord ska köpas
* Duk till bordet
* Nytt, grått fårskinn
. . .

Listan kan göras oändlig, men då har jag ännu lite mer att göra i höst. Förresten så kom de sista 3 böckerna idag, har bytt favorit. 48 sidors "Föreningar" i fint rött omslag är vad jag ser fram emot.



Kommentarer
Postat av: Sällis

GRATTIS!

Du är såå duktig <3

2011-08-18 @ 16:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: