För jag har solen i ögonen

Efter en kort jobbdag har jag legat i solen hela eftermiddagen. Det är ju så himla skönt att ha på skön musik (Winnerbäck blev det idag) och slappna av efter jobbet. Att det blev jordgubbar och glass till fika gjorde ju inte saken sämre precis! Ska kämpa på med brännan i helgen också, om nu inte regnet kommer förstås. Annars händer inte så mycket mer här, det är jobb för hela slanten. Kan kanske bli en tur till Läckö till helgen med mamma, hon kan ju inte köra själv då handen inte är som den ska än. Då blir det brummelibrum på vägarna!

Ska kämpa på lite mer med min Creative Writing, ska inte vara ute i sista minuten den här gången hade jag tänkt. Men det är en del att göra kan jag lova, ingen enkel match författande inte :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: