Och hundratusen ögon stirrar på oss, ingen ser. Och hundratusen röster skriker efter något mer.

Solen sken så fint i morse så jag tänkte att nu kan jag äntligen ligga i solen hela dagen. När jag väl går ut i bikinin så inser jag att det nog skulle bli ganska så kallt, det blåser nämligen som attan. Så nu sitter jag inne i shorts och linne för det är ju faktiskt sommar nu. Och på sommaren har man så lite kläder som möjligt på sig oavsett hur kallt det är i stort sett.

Det ska bli fotboll idag också, ska kika på Jonna när hon spelar sen blir det nog lite mat och bio =) Håller tummarna för massor av mål och vinst för Gauthiod såklart!

Lite duktig känner jag mig också, har traskat med mina nya skor och kläder nu 2 dagar i rad. Lite krämpor har det blivit (självklart skoskav!!) men det har inte varit så hoppålöst som jag trodde det skulle vara. Får följa idolen systeryster och få lite mer motivation :P

Väntar med spänning på feedbacken från första inlämningsuppgiften också, det kommer nog i morgon. Huu, vad läskigt sånt här är. Någon ska bedöma ens tappra försök till en bra berättelse och betygsätta det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: