A mix

Just nu är det snöblandat regn som faller ner. Antar att det är detta som kallas vårväder, eller? Har våghalsigt nog trotsat den extrema fara som lurar ovanför min trappa flrea gånger idag medan jag sprang fram och tillbaka till tvättstugan. Det är nämligen 2 dm is från taken som hänger ut över trappan. Antagligen rasar snart alltihopa ner, förhoppningsvis inte när jag eller någon anna går där. Har mailat bovärden i alla fall så hoppas det blir isfritt snart. Kan ju inte riskera livet varje dag liksom.

Hade en jättelång dag igår med 6 timmars föreläsning, läraren tyckte nog synd om både oss och sig själv det sista så det blev bara 5 timmars sakrätt, Jippie! Mer tid till folket som skulle på bion efteråt att hinna äta. Vi var ett litet gäng som tittade på Oscarsvinnarfilmen King's Speech. Den var verkligen grymt bra! Colin Firth är absolut en av världens bästa skådespelare.

Nu ska jag hinna läsa de sista 30 sidorna inför kvällen Plugghäst-möte, hmm, måste kanske få i mig lite lunch också...



Kommentarer
Postat av: sofia

fin ny design :) <3

2011-03-10 @ 14:21:27
Postat av: Sofie

Ja den nya designen är verkligen jättefin!:) tror du får lära mig hur man gör och fixa en header till min nya blogg!;)

lycka till på mötet ikväll, jag hinner tyvärr inte joina.. ses i helgen istället hoppas jag.

kram!

2011-03-10 @ 14:30:49
URL: http://lawandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: