Det verkar så enkelt vännen, ändå är det så obegripligt svårt

Om 1 månad är jag hemma, det är 3 dagar kvar tills jag äntligen få se min lilla syster igen, 1 dag kvar tills det är dags för jobbintervju. Skönt att ha lite perspektiv! Har tappat det mesta utav tidsperspektivet just nu, har knappt koll på vilken dag det är. Så blir det när man inte har något att göra varje dag. Mina enda småsaker att göra idag är att boka tvättid, läsa rättsfallet (bara ett!!!!) tills imorgon, legal english, handla har jag redan gjort, ska kanske försöka hinna läsa lite också. Hmm, vad lång listan blev helt plötsligt.

När det nu är måndag kanske det passar med en liten tillbakablick på helgen som har gått. Fredagskvällen spenderades hemma hos Sara med grymt god tacopaj och jättetrevligt sällskap. Fick se på mitt första avsnitt av Let's Dance också! I lördags var det månadens största event nämligen Klassfest! Superkul var det även om jag blev hopplöst trött någonstans inne på Frimis så det blev buss hem tidigt. Söndag=Slappardag, alltså ingenting hände. Tydligen har jag blivit hopplöst dålig på att ta kort nu för tiden så det får bli en bild på min eventuellt nya möbel.


Jag vill bli med bäddsoffa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: