Good Morning!

Solen skiner och musiken är på. Inte på så hög volym som jag vill, men det är ju inte jättesnällt att väcka grannarna vid 9 på morgonen. Ska iväg till frisören idag och fixa frissen! Hoppas att det blir som jag har tänkt det. Såg min systers gamla klasskompis på talang igår, grymt duktig var hon. Till och med Bert började ju gråta. Alltid kul när det går bra för någon man vet vem det är =)

Annars idag ska jag väl försöka mig på att läsa lite Arvsrätt, aldrig är man ledig! Sen kanske jag får kika lite på käromålet också, blev ju stämd igår :P Fiktivt alltså. Kommer antagligen bli en intensiv vecka framöver. Inte den bästa planeringen att ha ett rättegångsspel när man helst av allt vill gräva ned sig i tentaplugget.

Nä, ska inte tänka på det nu, idag är det inte bara plugg som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: