Jag är Lucy in the Sky, jag är högt över molnen.

Äntligen Fredag!
Har tagit det alldeles för lugnt idag egentligen, men det behövs ibland. Har fått skaffat mig nytt skrivarpapper, 500 sidor försvann alldeles för fort. Sen knallade jag vidare till ÖB och Coop för lite andra nyttigheter. Kunde ju absolut inte hålla mig när jag var inne på ÖB...

Blockgalning som jag är så var 3 för 20:- ganska svårt att motstå :P  Sen kan jag ju plugga med roliga färger nu också!



Det enda molnet på himlen idag var min himla otur när jag skulle ta bussen hem. Jag ser att bussen kommer, har bara gatan kvar att korsa och då blir det rött för mig och grönt för bussen! BLÄÄ! Tur att man har en snäll syster som kunde underhålla mig en liten stund. Halvtimmen blev lite kortare i alla fall. Hade alldeles för mycket att släpa på för att gå hem, så jag stod där på rent vres.

Snart blir det grillning, kyckling och champinjoner håller på att marineras för fullt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: