Jar of Hearts

Det har varit några tidiga mornar på raken nu och det tar ut sin rätt känns det som. Förkylning och trötthet är väl inte det bästa just nu. Har i alla fall fått det första seminariet överstökat. Bra gick det också och jag tror absolut att det beror på min grymma partner in crime Sara! Hoppas på fler grupparbeten ihop =)

Kom tyvärr på nackdelen med att ha cykel i måndags, man måste cykla även om det spöregnar! På den korta tiden det tog för mig att cykla från skolan och hem så hann jag bli helt pisseblöt! Får nog investera i ett riktigt regnställ snarast. Det regnade nämligen idag också, men då blev det buss istället.

Nu håller jag på för fullt med allt känns det som. Försöker varva ekonomi, med geopolitik och engelska, allt på samma gång. Kanske att jag har tagit mig vatten över huvudet men det får bli som det blir helt enkelt.


Hittade en riktigt bra låt som låg på Englands topplista på Spotify. Listen and enjoy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: