Relax, take it easy!

Efter några dagars intensivt pluggande var det äntligen dags för avkoppling. Jag och mina tre glada vänner tog oss ut till Marieberg när det öppnade för att gå loss i affärerna. Jag hade prioriterat det värsta av allt, nämligen jeans. Hittar aldrig några som passar. Men idag var nog en bra dag, eller så hade jag nog krymt lite av att lyssna på föreläsningar varje dag, hela dagarna, för jeans hittade jag. Två par blev det till och med, för 200 spänn styck! Lycka! Fick tag på massa andra snygga saker och när jag kom hem kom dagens andra lyckliga stund. Det hade inte kostat alls så mycket som jag hade trott. Därför blir det nog en cykel i morgon också.

Bara för att jag gillar det jag hittade så får ni se grejjerna också =)

Badrumsmatta i perfekt storlek för mitt lilla badrum



Rea på Ur & Penn, resulterade i örhängen och halsband!



JEANS!



Grymt snygga skjortor!



Tröjor och blus blev det med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: