Remembering London

2 år sedan jag åkte iväg till Familjen G, Ealing, London. Det absolut bästa jag någonsin gjort och ett liv som jag saknar så himla mycket framförallt nu när man sitter dränkt i böcker. Alla människor jag träffade där, allt jag upplevde och speciellt hur mycket jag växte under tiden där.

Inlägg för 2 år sedan.

Nu är jag äntligen här! Har försökt att packa upp lite smått, men det har inte gått särskilt bra. Är helt slut, kan bero på att klockan egentligen är 20 över 10. Vet inte riktigt. Allt gick i alla fall bra. N, J och E mötte upp mig på flygplatsen, tänkte göra en rivstart genom att köra bilen :P Försökte alltså sätta mig på högersidan, haha. Tur var väl det att jag inte körde, herregud. Fattar inte hur det ska gå att köra här, de flesta var mer eller mindre som galningar. Men det ska väl gå det också. Barnen verkar goa, eller det jag har sett av dem hitills. Finns förstås en baksida där med. Nu ska jag försöka sova lite i alla fall, eller kika igenom lite papper som jag har fått. I morgon ska N visa mig runt lite, besök till farbror doktor tror jag stod på schemat. Får se om jag får prova The Tube också. Engelskan går allt bra den med, lite svårt att få fram vad man vill säga ibland bara.

Lite komiskt var det ju nu när jag skulle leta efter lampan i badrummet! Såg ingen knapp, eller liknande utan bara 2 snören som jag knappt vågade dra i. Vill ju inte förstöra något direkt. Hämtade en ficklampa som fanns på rummet och började borsta tänderna i mörkret, fråga tänkte jag ju inte på att göra... Sen tänkte jag: Nä, ska la inte behöva stå i mörkret heller så jag drog i ett snöre i alla fall. Och vips var det ljus. Haha, får se vad som händer i morgon då!



Som sagt, spännande människor träffade jag.



Jag såg saker från ett helt nytt perspektiv.



Men framförallt hade jag så himla kul!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: