When everything's made to be broken, I just want you to know who I am.

Har suttit ett tag här nu och gjort en spellista på Spotify, och gudars vilken nostalgikänsla det var! Det finns så himla mycket bra musik som gjordes på 90-talet och så många minnen. Den här låten har jag lyssnat sönder ett antal gånger, men den är ju bara så bra!!

Iris- Goo Goo Dolls




Nu har jag ju inte suttit framför datorn hela dagen utan i förmiddags var jag, Linda, SAra och Johanna ute i skogen och letade trattkantareller. Hittade massor rent ut sagt! Det var däremot inte lika roligt att rensa alltihopa och när de stektes krympte de ihop till mer än hälften. Nu ligger svamparna i alla fall i frysen och väntar på att jag ska laga ihop något gott till...

Var ju ute på shoppingrunda igår, men jag tänkte lägga upp bilder på det när det som är beställt kommer också, helheten är viktigast i ett blogginlägg (?).

Därför kommer bilder på svamparna istället.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: