You can fall if you want to, it's just a matter of how far.

Just nu är det full fart på min hjärna! Det har varit tenta, nytt område, långa föreläsningar, redovisningar, allt på 3 dagar. Känner verkligen att det har blivit lite för mycket information på alldeles för kort tid. Sen ska jag ju inte vara allt för negativ (har varit det sen igår så det är dags att sluta nu!!) men föreläsaren är inte i världsklass direkt. What to do åt det?

Lite positiva saker har väl hänt med förstås, fick ett nytt bankkort idag. Det gamla åt den där hemska bankomaten på skolan upp bara sådär! Men nu kan jag handla igen :P Firade detta med att just handla lite, Polly och yoghurt till en hallon smoothie. Perfekt belöning.

Sen ska jag skaffa mig första tatueringen den 24 oktober. Det ska symbolisera den person som betyder mest för mig och som jag vet alltid kommer finnas där. Någon skrev att handleden är bra för det är nära hjärtat, så där ska den bli.

♥♥♥



Kommentarer
Postat av: mamma

Nääääää.....

2011-09-14 @ 19:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: