Tillbaka från några fina dagar hemma

 Dags för stenhårt skrivande igen då. Självklart gick det inte så bra att skriva hemma som jag trodde, men sen har jag varit lite dålig också och verkligen inte haft någon ork till något. Så idag när jag vaknade upp och kände mig helt frisk så var det underbart! Tills jag insåg vad jag har framför mig... 3 kapitel uppsats tills på fredag. Mindre roligt. 
 
Något roligt som jag hoppas på att få åka med på är en studieresa till Island i 4 dagar. Jag har blivit så otroligt sugen på attåka dit efter att ha sett Yasmins alla jättefina bilder, och jag som är ett naturfreak blir smått religös. Men kolla på dett schema liksom.
 
Så håll nu alla tummar och tår för att min motivering var outstanding :P
 
Ytterligare roligheter är ju att Kent ska ha en helt egen minifestival i sommar, en endagarsfestival både i Stockholm och i Götet, jag vill dit!!
 
Sen en liten varning till alla som kommer i kontakt med mig personligen, förhoppningsvis kommer jag snart kunna se rakt igenom dem som försöker utöva någon form av makt över mig. Och var snälla för jag kan snart använda metoderna på er om det behövs. Nä, skämt åsido, jag är snäll (för det mesta). Och sen måste jag läsa ut boken först.
 
Och sist i detta långa inlägg, 2 bilder på mina kissar som jag saknar rätt så mycket just nu!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: