London Calling

Har äntligen fått ihop ett rättsfallskoncentrat som bara ska kikas igenom och kanske fixas till lite i morgon innan det skickas in. Det har gått helt över förväntan, trodde aldrig jag skulle hinna. Nu ligger fokus på packningen och sedan att komma upp i tid på torsdag vilket är extremt små problem. Att det sedan hade varit 10 grader, strålande sol och vackert vårväder gör inte precis saken svårare! Kanske får bli en årlig födelsedagspresent det här.

Annars är man då numera T2:a vilket innebär...hmm. Att man inte är längst ner i näringskedjan längre och ett pinnhål närmare en examen. Måste försöka ta itu med sommarjobbet när jag kommer tillbaka, önskar jag hade lite mer kontakter här (några alls hade varit trevligt...) men får skaffa sprillans nya istället.

Nu ska jag njuta lite av min duktighet...

...så nu får det vara nog med njutandet och full fart till avtalsrätten. Kanske detta som menas med T2, förkortning av Terrible x 2. Attans...
Day Weather Max. Day Temperature
(°C°F)
Min. Night Temperature
(°C°F)
Wind Direction and Speed
(mphkm/h)
Humidity Pressure Visibility Help for Next 5 Days

Help

Tue Night weather
Clear Sky

Clear Sky


2°C 36°F North North Westerly6mph 10km/h 95% N/A Moderate More info for Tuesday's weather
Wed Day weather
Sunny Intervals

Sunny Intervals

6°C 43°F 2°C 36°F North North Westerly7mph 11km/h 89% 1035mb Moderate More info for Wednesday's weather
Thu Day weather
White Cloud

White Cloud

7°C 45°F 3°C 37°F Northerly9mph 14km/h 84% 1037mb Moderate More info for Thursday's weather
Fri Day weather
Sunny Intervals

Sunny Intervals

6°C 43°F 0°C 32°F North North Westerly7mph 11km/h 85% 1039mb Very good More info for Friday's weather
Sat Day weather
White Cloud

White Cloud

6°C 43°F 3°C 37°F Northerly9mph 14km/h 93% 1037mb Good More info for Saturday's weather
Sun Day weather
Heavy Rain

Heavy Rain

7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: