Det blir en bra dag när man vaknar för tidigt...

...och är på jobbet 30 min innan man egentligen börjar. Så går det när man glömmer bort när man ska börja, men det löste sig ju så bra att jag gick hem tidigare istället =)  Lönedag är det ju inte förrän i morgon men det trevliga beskedet ramlade in idag, tyvärr inte tillräckligt trevligt för att det ska kunna bli en ny dator den här månaden. Det får bli klippning och annat skoj istället, resa till Örebro i helgen kanske?

Det fina paketet som jag har väntat på i snart 2 veckor hämtades ut och när jag säger att det är från Lycknis kanske ni kan lista ut vad det innehåller.

Inte lika fint paketerat som på julafton förstås...




En fin liten hög där det saknas 6 böcker, 2 är inte med på bilden, 3 har inte levererats och den sista finns inte på längre. Högen kommer växa med andra ord!



Min favorit är denna 91 sidor tunna bok om mervärdesskatt.



Kommentarer
Postat av: Sofie

ååh nu får jag ångest att jag inte hunnit fixa det där ännu:S

2011-07-26 @ 19:59:37
URL: http://lawandthecity.blogg.se/
Postat av: Emelie

Äsch du, inget att få ångest över. skulle inte förvåna mig om dom ändrar hela listan en vecka innan vi börjar :P

2011-07-26 @ 20:06:16
URL: http://tryingtospeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: