Midsommar

Snart ska det bli sill, potatis och jordgubbar här hemma innan det bär av till jobbet. Har haft ett par riktigt bra dagar även om det inte har varit full rulle precis. Har bara njutit av att vara hemma. Har börjat med mina walking/joggingturer så smått och det går bättre och bättre. Traskade ner till skogen i förrgår och plockade de första kantarellerna, har inte ätit upp dem än. Igår bjöd jag päronen på Flygande Jakob, mycket uppskattat blev det!

Det riktiga glädjetjutet kom när jag såg att jag inte behöver åka tillbaka till Örebro för att hämta några privaträttsböcker, det är frihet!

Ska iväg till jobbet om några timmar, måste försöka göra klart uppgifterna i Creative Writing också.

Men nu blir det sillidill med potatis till!

GLAD MIDSOMMAR


Kommentarer
Postat av: Sofie

Glad midsommar!

2011-06-26 @ 11:25:00
URL: http://lawandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: