Let the good times rock!

Har levt på ett litet glädjerus hela dagen. Jag skyller mest på dig, Fialotta! Det är allt bra att ha en syster som man kan åka och hälsa på. Lite onödig information om dagens dag. Hade seminarie i insolvensrätt, lite roligare än det låter faktiskt. Sen blev det till att åka hem, peppa sig själv rejält, byta om och sätta på storsmilet för att åka på intervju. Kändes som att det gick helt okej och i veckan får jag beskedet! Skönt nu att det är antingen här eller hemma som gäller även om det är här jag vill vara. Mitt i all positivitet blev det fika och sen helt plötsligt faddermöte. Hade ju tänkt att hoppa över det i höst, men nu verkar det ju riktigt skoj! Kollade in skattebeskedet när jag kom hem sen också, en helt okej summa som välbehövligt dimper ned i midsommar.

Får passa på att läsa Kontraktsrätt när jag nu är på så bra humör.
Hmm, kan det vara farligt att vara för positiv?

Ååå, vilka givande bilder det finns på Google.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: