Nähä, det är inte vår nu heller.

Har börjat tröttna på den här snön och kylan ganska rejält nu, tycker att Harry Potter kunde komma och trolla bort den! När han nu inte finns så får man ta saken i egna händer istället. Har tyvärr ingen tillräckligt stor snöslunga så att det blir snöfritt i hela Sverige men jag har i alla fall ingen snö hos mig, här är det varmt och skönt. Visserligen är det inomhus, men våren börjar komma så smått inne i Kotten. Var en sväng på Ikea idag och det är alltid lika roligt att titta på allt. Hittade min drömfåtölj! Så grymt skön var den. Det får bli när jag får mitt riktigt egna ställe. Fick tag på lite annat smått och gott bland annat en jättefin pläd, kuddöverdrag, blommor, fröer, galgar. Sen har jag beställt nya gardiner också. Kommer bli så fint här!

"Nya" fåtöljen



Vårblommor påväg!



Persilja och Gräslök



Kommentarer
Postat av: Sofia

Mycket fint! :)

2011-03-03 @ 10:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: