Nu känns det verkligen som vår!

Det har blivit varmare ute, blommorna börjar titta upp lite här och där och det är mycket ljusare ute. Jag hänger hemma några dagar till och njuter av landet och sen blir det full rulle med pluggandet när jag kommer upp till Örebro igen. Deadline är den 21:e och det är fortfarande en hel del att skriva, även om det känns helt okej att det ska vara absolut MAX 20 sidor.
 
Och, ja nu har jag hoppat tillbaka till min gamla blogg igen, behövde lite variation för att få inspiration.
 
Mamma och jag var i Vara en sväng, passade på att kika in i blomsteraffären. Jag SKA ha en hortensia i Kotten!
 
 
Elvis är extra glad för sällskap.
 
 
 
VÅR!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: