Fram och tillbaka och fram igen...

Precis som en himla berg&dalbana har det känts som just nu. Det blev en inplanerad operation som följd av besöket på KSS i tisdags, men tro inte då att de ringer dagen efter och tar tillbaka den. De hade varit lite för optimistiska med tiden. Happ, tänkte jag då! Det var ju typiskt, jag som hade planerat in tiden för detta och inte pluggat inför proven vi skulle ha idag för då skulle jag skrivas in. (slapp ett prov ändå..) Sen hade de ringt när jag var i skolan och då hade de tydligen diskuterat fallet och planerat in en operation nu på tisdag i stället. Inskrivningen blir på måndag!  Nu verkar det äntligen som om oron och cystan kommer försvinna!!!  TOTAL LYCKA!

Äntligen har jag fått iväg min Au Pair- ansökning också, så nu är det bara att vänta och se vad som händer =)  Ännu mer LYCKA!!!

Och i morgon kommer min lilla kusin/fadderbarn hem en sväng med sin pappa/min morbro. Då blir det till att gulla med henne innan det är dags att åka och kolla på fotboll IKG: s hemmapremiär med Jonna i första 11:an. Kan bara bli SUCCÈ!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket bolag ska du åka med som Au pair? :)

2009-05-02 @ 11:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: