Jobb

Nu har jag äntligen jobbat lite, riktigt skönt var det också! Bara att känna att man har något att göra var underbart :P Hehe, kommer nog inte känna så när jag blir äldre och har jobbat på samma ställe i 20 år. Får passa på medan det är roligt. Nu har Julia äntligen fixat skype på sin dator och självklart har vi prov-skypat. Nu är det bara Sällis och Plutten kvar, får ordna en skypekampanj tror jag. Men det är ju bara fördelar med det, det är gratis och gäller överallt i hela världen. Perfekt när alla åker iväg åt olika håll!


Kom igen nu kompisar så kan vi skypa! =)


Kommentarer
Postat av: Sällis

Hmm, ska jag känna mig träffad? :P

Vad är det för fel på MSN ;);)

2009-08-30 @ 20:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: